RSS

Uwielbiam, gdy śni mi się moja mama. Tylko we śnie możemy się znów spotkać…

08 wrz

Nigdy nie sądziłam, że po śmierci bliskiej osoby można tak tęsknić. Nigdy wcześniej tego nie przeżyłam, więc nie miałam pojęcia, że chęć spotkania się znów jest tak wielka! Choćby we śnie!

Dziś śniło mi się, że razem z siostrą byłyśmy w moim mieszkaniu. Nagle coś bardzo złego zaczęło się dziać. Zawołałam mamę, pojawiła się nagle. Usiadła na kanapie i tak jakby nigdy nic- zadbana, odświętnie ubrana uśmiechnęła się do mnie. Nic nie mówiła, była taka spokojna. Nagle wszystkie smutki, obawy odeszły precz, a ja się obudziłam.

Nasz Ślub Cywilny- 26.03.2011 r.

Nasz Ślub Cywilny- 26.03.2011 r.

Dziś wierzę, że mama jest moim Aniołem Strużem. Patrzy z góry z nieba i czuwa nade mną. Co wieczór, gdy zasypiam myślę o niej. 

Tydzień przed jej śmiercią leciały mi talerze z rąk, dzień przed nagle w pół, potem w drobny mak potłukło nam się szkło ze stolika. Zawsze przeczuwam, że coś złego się stanie. Tak ma moja babcia, tak miała moja mama. 

Ślub Kościelny- 29.10.2011 r.- Mama składa życzenia mojemu mężowi.

Ślub Kościelny- 29.10.2011 r.- Mama składa życzenia mojemu mężowi.

Kiedyś napisałam artykuł o tym, że duchy istnieją i w nie wierzę. Jak mawiała moja mama: „Duchy nie zrobią człowiekowi krzywdy, jedynie żywi”.  Zapraszam: „Czy duchy istnieją? Czy umarli dają o sobie znać?

Nie chciałabym, aby mama kiedykolwiek objawiła mi się jako duch, ale we śnie każdej nocy może do mnie przychodzić.

 
3 komentarzy

Posted by w dniu 08/09/2013 w Mama pisze..., O rodzinie

 

Tagi: , , , ,

3 responses to “Uwielbiam, gdy śni mi się moja mama. Tylko we śnie możemy się znów spotkać…

  1. Mama testuje

    08/09/2013 at 17:42

    i znów się poryczałam. Zazdroszczę Ci takiego podejścia, trzeba mieć dużo siły do tego :) i życzę by mama pojawiała się każdej nocy!

     
  2. Elzbieta

    08/09/2013 at 19:38

    Agus,pamietasz jak Ci napisalam,ze bedzie ciagle czuwac,ze jest istniej….jak czytam ten Twoj artykul to dokladnie moja mama mi mowila,abym sie nie bala uarlego,bo nic minie zrobi tylko zywych trzeba sie bac!.Juz tyle minelo lat,a ja rowniez tesknie za moimi rodzicami i tak jak Ty nie chcialabym sie spotakac jako z duchami,ale we snie owszem,ale zeby to byl przyjemny sen.

     

Dodaj komentarz

 
